Caracteristici produs
Pompa de vid este un dispozitiv multifuncțional utilizat pentru diagnosticarea sistemelor din mașini și a tehnologiei, a cărei funcționare se bazează pe presiune sau subpresiune. Este echipat cu accesorii care pot fi utilizate în aproape orice motor sau sistem.
Pompa YT-0674 este echipată cu un întrerupător care, în funcție de poziție, vă permite să creați un vid sau o presiune.
Deplasarea comutatorului spre ieșirea pompei va crea un vid în timpul pompării. Comutatorul către mâner va crea presiune în timpul pompării.
Interval de măsurare: -1 până la 3 bari
Domenii utilizare
Cu ajutorul pompei, puteți efectua diagnostice, printre altele dintre următoarele sisteme și sisteme:
Dispozitive computerizate de control al motorului:
– senzor de presiune barometrică (BARO)
– sistem PCV
– sistem de recirculare a gazelor de eșapament (EGR)
– senzori de presiune a filmului gros (MAP)
Dispozitive de control al aprinderii:
– avans de aprindere în vid
– supapă de întârziere:
Frâne de sistem SDV, RCV :
– frâne clasice – frâne
ABS – frâne cu
aer
– conducte de
frână – servo de frână
Alte sisteme:
– aer condiționat
– regulator de viteză
– rezervor de combustibil și sistem de combustibil
– sistem de închidere a ușii cu vid
Metoda de utilizare
Diagnosticul sistemului de recirculare a gazelor de eșapament (EGR)
O supapă de sistem EGR este un exemplu de supapă acționată prin vid. În absența vidului, supapa este închisă și gazele de eșapament nu ies din supapă. Când se aplică vid la supapă, acesta se deschide pentru a permite recircularea gazelor de eșapament.
Diagnosticul senzorului de presiune a filmului gros (MAP)
• Asamblați pompa și sistemul de rezervor ca pentru sângerarea etrierelor de frână, apoi conectați-l la orificiul de vid al senzorului.
• Apăsați maneta pompei până când acul arată -0,5 bar. Opriți pomparea și urmăriți indicatorul, acesta ar trebui să fie staționar. Dacă indicatorul se mișcă, senzorul MAP este defect.
• În timpul funcționării, senzorul MAP trimite feedback către computerul de control. Frecvența semnalului este între 85 Hz și 160 Hz, în funcție de nivelul de vid. Pentru a măsura frecvența, este necesar un contor de frecvență, acesta trebuie conectat în conformitate cu instrucțiunile senzorului și ale contorului.
Sângerarea etrierelor de frână.
• Asigurați-vă că rezervorul de expansiune al sistemului de frânare este umplut cu lichid la volumul nominal.
• Purgeți aerul în următoarea ordine:
– cilindrul principal, dacă este echipat cu o supapă de purjare
– etrierele de frână în ordinea de la cel mai apropiat de cilindrul principal la cel mai îndepărtat.
• Conectați furtunul scurt la conexiunea de pe partea inferioară a capacului rezervorului pompei.
• Închideți rezervorul pompei cu capacul.
• Conectați furtunurile lungi la conexiunile capacului. Conectați capătul unuia dintre furtunurile lungi la pompă, iar celălalt capăt la supapa de sângerare (etriere) a etrierului de frână. Utilizați un adaptor, dacă este necesar.
• Apăsați maneta pompei de 10-15 ori pentru a crea un vid în rezervorul pompei.
• Deschideți supapa de aerisire 1/4 – 1/2 tura, astfel încât rezervorul pompei să fie plin cu aproximativ 5 cm de lichid. Strângeți supapa de aerisire.
• Deconectați furtunul pompei de la supapa de purjare, procedura de sângerare a clemei este finalizată.
• Înainte de a repeta procedura de sângerare în următorul etrier, scurgeți lichidul de frână din rezervorul pompei și completați nivelul lichidului de frână din sistemul de frână la nivelul nominal.
Parametrii
- Ambalare: BMC
- Număr de elemente [buc]: 22